کرونا تاکنون جان کدام سیاستمداران کشور را گرفته است؟
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3806
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22643
بازدید ماه : 197032
بازدید کل : 1608711
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : شنبه 20 / 12 / 1398

راه‌چمنی دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی بود که در سن ۶۴ سالگی و در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت. او نماینده ادوار دوم تا پنجم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سبزوار بود و در سال‌های ۸۰ تا ۸۴  ریاست سازمان بهزیستی کل کشور را برعهده داشت.

فرزاد تذری نیز معاون اسبق اداره سیاسی سپاه و از بنیانگذاران نشریه صبح صادق بود که روز گذشته در بیمارستان بقیه‌الله تهران درگذشت.  او یکی از مسئولان سابق اداره سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و مدتی را هم در اطلاعات سپاه فعالیت کرد.

همزمان با اعلام درگذشت این سیاسیون، ابتلای مصطفی نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران به کرونا هم تأیید شد. گویا او به دلیل بروز نشانه‌های بیماری سرماخوردگی مانند تب، آزمایش داد که جواب آن مثبت اعلام شد. نجار اکنون در قرنطینه است.   

محمد میرمحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نخستین سیاستمدار ایرانی بود که در روزهای نخست تأیید شیوع کرونا در ایران، بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داد.

فاطمه رهبر، عضو حزب مؤتلفه اسلامی و نماینده منتخب تهران در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، حسین شیخ‌الاسلام دیپلمات سابق و حجت‌الاسلام سیدهادی خسروشاهی، از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه از دیگر چهره‌هایی بودند که قربانی این ویروس جدید شدند.

  • ابتلای مسئولان به کرونا نشان می‌دهد میان آنان و مردم فاصله‌ای نیست

علی ربیعی، سخنگوی دولت مبتلا شدن برخی از مسئولان  دولتی به این بیماری را نشان از حضور آنان در بین مردم دانست و گفت: از روز اول من نوشتم که کرونا ویروسی است بی تفاوت که هیچ مرزی برای هیچ چیز قائل نیست. اتفاقاً مبتلا شدن برخی از مسئولان  دولتی به این بیماری خود نشان از سطح بالای تماس اجتماعی آنها و حضورشان در بین مردم است و اینکه فاصله‌ای بین آنها نیست.

او در گفت‌وگو با جماران، اضافه کرد: حتی برخی هم در داخل و خارج از کشور این موضوع را دستمایه نقد قرار دادند که چرا مسئولان‌شان را نمی‌توانند حفاظت کنند. خود این موضوع  نشان می‌دهد تلقی پیش آمده از ویژه بودن امکانات برای مسئولان صحیح نیست.

ربیعی تصریح کرد: به هرحال باید توجه داشت که برخی پروتکل‌های حفاظتی برای مسئولان وجود دارد که لازم‌الاجرا است و مسئولان ناگزیر از تبعیت این پروتکل‌ها هستند که بخشی از آن هم ناظر به ملاحظات پیشگیرانه از سرایت بیماری به سایرین است.

این درحالی است که اعلام برخی مسئولان و نماینده‌ها مبنی بر مثبت بودن تست کرونای آنان، انتقادهایی را به دنبال داشت و برخی معتقد بودند که رویکرد تبعیض آمیزی نسبت به مسئولان وجود دارد.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی