اقدام جالب والدین نوزاد ۳۵ روزه مبتلا به کرونا
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4292
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23129
بازدید ماه : 197518
بازدید کل : 1609197
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : شنبه 20 / 12 / 1398

اما یکی از بیماران مبتلا به کرونا در چین نوزاد تازه متولد شده‌ای بود که در استان " هنان " این کشور به دنیا آمده بود. آزمایش کرونای این نوزاد تنها ۵ روز پس از تولدش مثبت اعلام شد. این نوزاد پس از بهبودی کامل از بمیارستانی در شهر " ژنگژو "، مرکز استان هنان ترخیص شد. این نوزاد پس از ابتلا به کرونا برای درمان به بمیارستان کودکان هنان واقع در مرکز این استان منتقل شده بود. چهار عضو خانواده این نوزاد نیز برای درمان به بیمارستانی در شهر " شین یانگ " منتقل شده بودند. این نوازد در لحظه بستری شدن در بیمارستان کودکان هنان دارای تپش قلب شدید نیز بود که بلافاصله تحت درمان قرار گرفت. سرانجام پس از گذشت ۳۰ روز این کودک با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شد. خانواده او ۲ هفته پیش و از بهبودی حالشان از بیمارستان ترخیص شده بودند. هر دو تست آخر این نوزاد قبل از ترخیص منفی اعلام شده بود.

اما والدین این نوزاد که بهبودی حال خود و فرزندانشان را مرهون فداکاری و زحمات پزشکان و پرستاران بیمارستان‌های چین می‌دانستند تصمیم گرفتند تا زحمات آن‌ها را جبران کنند. آن‌ها در مصاحبه با یکی از کانال‌های تلویزیونی محلی چین اعلام کردند نوزاد تازه متواد شده خود را " Mu E n " نامگذاری کرده اند تا همیشه به یاد ایثار و فداکاری پزشکان و پرستاران کشورشان باشند.

دریافت ویدئو


 

 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی