این هشدار را جدی بگیرید! در همه جا باید شیوه زندگی خود را تغییر دهید؛ همین حالا!
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1505
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20342
بازدید ماه : 194731
بازدید کل : 1606410
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : پنج شنبه 22 / 12 / 1398

سرپوش پزشکی - به گزارش انتخاب، زاخاری بی ولف در مقاله ای در سی ان ان به موضوع اهمیت کرونا و پیشگیری از آن پرداخته و می نویسد: دکتر قوچی به وضوح هشدار داد و گفت: "ما دوست داریم كه مردم كشور به این نتیجه برسند كه به عنوان یک ملت، نمی توانیم همان كارهایی را انجام دهیم كه چند ماه پیش انجام می دادیم. "فوچی گفت آمریکایی ها  با مراجعه به وب سایت جدید فدرال Coronavirus.gov می توانند به اطلاعات و جزئیاتی درباره اقدامات احتیاطی در مورد خانه ، محل کار و خروج از کشور دست پیدا کنند. "

فوچی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: "اگر  به دنبال چگونگی و زمان حمله کرونا هستید با عرض پوزش و تاسف باید بگویم ویروس ها آمده اند و خواهند آمد و ما دقیقا همان جایی هستیم که ویروس ها آمده اند. همه ما روی عرشه یک کشتی ایستاده ایم."

توماس بوسرت ، مشاور سابق امنیت داخلی دونالد ترامپ در مقاله ای برای واشنگتن پست نوشت: "ما در یك نقطه انفجار قرار داریم." اگرچه کل مقاله بوسرت ارزش مطالعه دارد، اما یکی از مهمترین بخشهای این مقاله شامل این اطلاعات است: "مقامات باید ماشه را به سمت مداخلات تهاجمی بکشند. زمان اهمیت دارد. دو هفته تاخیر می تواند به معنای تفاوت موفقیت و عدم موفقیت باشد. کارشناسان بهداشت عمومی این موضوع را در سال ۱۹۱۸ یاد گرفتند که آنفولانزای اسپانیایی ۵۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون نفر را در سراسر جهان به قتل رساند. اگر ما نتوانیم اقدامی انجام دهیم ، ما شاهد این خواهیم بود که سیستم های مراقبت های بهداشتی تحت الشعاع قرار خواهند گرفت." وی اقدامات اولیه ناچیز در ایتالیا را که اکنون در معرض خطر ملی است با اقدامات اولیه شدیدتر و تهاجمی در سنگاپور و هنگ کنگ مقایسه کرد.

بوسرت همچنین گفت كه آمریكایی ها باید آماده شوند تا هفته های آتی را از خانه خارج نشود. اما یک سوال مهم از اپیدمیولوژیست این است که چه مدت باید در قرنطینه خانگی ماند؟ به نظر می رسد برای کنترل شیوع بیماری هشت هفته لازم است. مدیران ، دانش آموزان ، معلمان و والدین باید هر چه سریعتر متوجه نقش مهم خود در این فرایند باشند و چگونگی ادامه تحصیل فرزندان خود را با هدف مشارکت در تلاش های بهداشت عمومی در سطح جامعه تغییر دهند.

وضعیت اضطراری حومه نیو روزل ، نیویورک ، تحت مهار است و گارد ملی برای کمک به رساندن غذا به ساکنین ، وارد عمل شده است. حداقل ۱۸ فرماندار از عصر سه شنبه وضعیت اضطراری اعلام کرده بودند. مهمترین اقدامات اضطراری مقامات شامل موارد زیر است:

تعطیلی مدارس

در جلسه توجیهی کاخ سفید ، فوچی گفت که نعطیلی مدارس در سراسر کشور در این مرحله مناسب نیست. ایالات متحده یک کشور پهناور است. در عوض ، باید ببینیم که این شیوع در کجا جریان دارد و پیش از آن که شیوع افزایش یابد، مدارس مناطق پرریسک را تعطیل کنیم.

کمک دولت

 مایک پنس معاون رئیس جمهور به آمریکایی ها اطمینان داد که رئیس جمهور می تواند تمام پتانسیل  دولت را روی نبرد با شیوع بیماری قرار دهد. پنس گفت افرادی که بیمار شده اند نباید احساس کنند که مجبور به کار هستند یا زندگی خود را به خاطر بدهی های مالی به خطر بیندازند. مقامات دولت همچنین در حال اعمال تغییرات مالیاتی در حقوق و دستمزد هستند تا پول بیشتری را در جیب مردم قرار دهند. فرض بر این است که با این روش افراد بیشتری شغل خود را حفظ می کنند.

اما بعد از اینکه ترامپ روز سه شنبه به کاپیتول هیل برای دیدار با نمایندگان مجلس سنای آمریکا سفر کرد، مشخص شد که دولت راهی طولانی برای دستیابی به توافق نامه مشترک با قانونگذاران را پیش رو دارد. بر اساس گزارش خبرنگاران سی ان ان در کنگره ایالات متحده، یک جلسه یک ساعته برگزار شد ، که در آن گفتگوهایی شامل پیشنهادات مربوط به تغییرات مالیاتی در حقوق و دستمزد برای کارگران ، کمک به صنایعی مانند خطوط هوایی ، کشتی های مسافری ، رستوران ها و خرده فروشی ها، کاهش مالیات برای کمک به مشاغل کوچک و مرخصی برای کارگران  مورد بررسی قرار گرفت. اما برخی از سناتورهای جمهوری خواه نسبت به انتقال سریع بسته های مالی سنگین تردید داشتند. رهبر اکثریت سنا ، میچ مک کانل پس از آن گفت که استیون منوچین ، وزیر خزانه داری و نانسی پلوسی ، نماینده مجلس نمایندگان ، "کنترل توپ" مذاکراتی را که ممکن است در هفته های آینده انجام شود در دست دارند و جمهوریخواهان سنا  نیز از آنها دفاع می کنند تا ببینند که آیا می توانند این  معامله را قطع کنند یا خیر.

ترامپ روز سه شنبه جلسه توجیهی کاخ سفید را از دست داد ، اما در همین حال توئیتی در مورد کاهش بیکاری آمریکا و غرق شدن دموکرات ها در سیاست های تغییرات اقلیمی را منتشر کرد. در اوایل روز، وی اقدامات احتیاطی ایمنی کرونا را که برای پنس ارسال شده بود ، دوباره بازبینی کرد. تا همین اواخر ، رئیس جمهور می گفت كه كرونا تحت كنترل است.

حتی شخصیت های فاکس نیوز نیز  دچار دو دستگی شده اند و چیزهایی که در مورد چگونگی جدی گرفتن این تهدید می گویند قابل توجه است. تاکر کارلسون ادعا کرده است که مقامات باید کرونا را جدی بگیرند. اما تریش ریگان از فاکس بیزینس کل شیوع کرونا را تلاش دموکرات ها برای خنثی کردن فعالیت های ترامپ ارزیابی کرد. البته می توان این اظهار نظر را تئوری توطئه دانست.

افزایش مرگ و میر در سراسر جهان کاملا محسوس است و شمار تلفات در سراسر جهان از ۴۲۰۰ نفر فراتر رفته است ، که هنوز هم بیشتر بیماران در چین هستند. اما حداقل ۱۶۸ بیمار کرونا روز گذشته در ایتالیا درگذشتند که این یک افزایش شدید است. طبق آمار ایالت ها و آژانس های بهداشتی محلی ، دولت ها و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده ، بیش از ۱۰۰۰ مورد از ویروس کرونا را در ایالات متحده شناسایی کرده اند.

براساس اطلاعات CDC ، 70 مورد از شهروندانی که  از ووهان برگشته اند و برخی دیگر که در یک کشتی فریحی حضور داشتند بین بیماران هستند.  طبق آمار بخش سلامت سی ان ان، در ایالات متحده موارد ابتلا از طریق سیستم های بهداشت عمومی شناسایی و آزمایش می شوند ، در ۳۷ ایالت این کشور حداقل سی و یک نفر جان باختند که گفته می شود بخشی از واقیت است.

در ایالت واشنگتن،  کشنده ترین مکان شیوع کرونا، خانه سالمندانی کینگ کانتی است. با کشته شدن یک بیمار دیگر  در آنجا تعداد کل کشته ها در منطقه به ۱۹ نفر رسید و هنوز مشخص نیست که چگونه این شیوع شروع شده است.هم اکنون کارمندان پس از تاخیر طولانی (مدتی پیش فقط بیماران معاینه شده اند ) در محل کار خود مورد آزمایش قرار گرفته اند. در کالیفرنیا ، آزمایشگاه های جدید بری انجام آزمایش کرونا مشغول به کار شده اند.

 بسته شدن مدارس در مناطق آسیب دیده به طور فزاینده ای مشاهده می شود. اما درمورد اینکه در صورت تعطیلی مدارس در مقیاس بزرگ چه اتفاقی می افتد هنوز چیزی مشخص نیست. چون در شرایطی که کارمندان تعطیل نیستند، سوال بزرگ این است که چه کسی از بچه ها مراقبت می کند.  همچنین هیچ حرکت هماهنگی برای کمک به کارمندان ساعتی و کم دستمزد وجود ندارد مثلا افرادی که از بیماران ما مراقبت می کنند ، اماکن عمومی ما را تمیز می کنند و قفسه های فروشگاه را  پر می کنند.

از  کلیسایی در واشنگتن دی سی تا فروشگاه  والمارت در کنتاکی و تجمع محافظه کاران می تواند خطرناک باشد. نمونه های تصادفی از سراسر ایالات متحده نشان می دهد که بسیاری از افراد می توانند میتلایان بالقوه باشند.شما نمی دانید با چند نفر از این افراد در تماس بوده اید یا تا چه حد در خطرید.

 بخش اعظم اقتصاد ایالات متحده بر پایه خدمات ساخته شده است. آیا به مکانی خواهیم رسید که رستوران ها بسته باشند؟ در ایتالیا رستوران ها محدود شده اند. بسیاری از کارگران آمریکایی به بودن در مکانی مانند رستوران برای امرار معاش نیاز دارند. در حال حاضر صنایع مسافرتی و هتلداری نیز خسارت دیده اند. درشرایط فعلی سفر کردن ایده خوبی نیست . در برخی مناطق فروشگاهها به شکل ترسناکی خالی شده اند و فروش بطری های آب معدنی با اختلال و محدودیت رو به رو است. حتی سیاست نیز تحت تاثیر قرار گرفته و کمپین های انتخاباتی جو بایدن و برنی سندرز که برای سه شنبه شب برنامه ریزی شده بود لغو شد.

شیوع بیماری کرونا,اخبار پزشکی,خبرهای پزشکی,بهداشت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی