تحویل سال در کنار سینه‌های مبتلا
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5076
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23913
بازدید ماه : 198302
بازدید کل : 1609981
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : یک شنبه 1 / 1 / 1394

مدافعان سلامت در اینجا «حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ» را برای بیماران گرفتار آرزو می‌کنند و به «مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ» و «مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ» پناه می‌برند تا منجی باشند و خستگی‌ناپذیر.
اینجا آیه‌های نجات‌بخش کلام وحی بر سینه‌های مبتلا جاخوش می‌کند و گاهی نیز صدای سرفه از چهاردیواری‌هایی که «ایزوله» می‌خوانندش، بلند می‌شود.

نور خورشید از لابلای پرده‌های آویزان در مقابل پنجره بارقه امید را یادآوری می‌کند و در گوشه‌ای از اتاق، پیرزنی بی‌اختیار روی یکی از تخت‌های بیمارستان طالقانی ارومیه آرام و بی‌صدا به درگاه باری تعالی دعا می‌خواند. 
پرستاران و پزشکان اینجا به رسم دیرینه سال تحویل، دور اعضای خانواده خود گردهم نمی‌آیند و حافظ شیرین سخن به درستی وصف حالشان را «نسیم باد نوروزی زکوی یار» می‌خواند.
سینه‌های مبتلا و شرحه‌شرحه از فراق بیش از پیش «اَرحَمُ‌الرّاحِمین» را به دل‌های عاشق راه می‌دهند و همنوعانشان، پای سفره‌های سال تحویل در سراسر سرزمین مهربانی‌ها، بهبودی کامل را برایشان آرزو می‌کنند.
همهمه‌ای از انتهای راهرو بلند می‌شود و می‌گویند که رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی برای همدردی و سپری کردن لحظه سال تحویل در کنار سینه‌های مبتلا به کرونا، اتاق‌به‌اتاق می‌چرخد.
دکتر جواد آقازاده می‌گوید که همدردی با بیماران بستری و کادر بیمارستانی را جستجو می‌کند و در حالی که ماسک بر صورت و لباس مخصوص بر تن دارد، انگار به دنبال چیز گمشده‌ای می‌گردد.
نگاه و گفتارش از نگرانی بی حدوحصرش حکایت می‌کند و  وجودش سرتاپا «ماندن ما در خانه‌هایمان» را التماس می‌کند؛ همان وردزبانی که مدام می‌گوید و برخی از ما همچنان گوش فرا نمی‌دهیم.
می‌گوید «تداوم حضورمان در معابر و دیدوبازدیدهای نوروزی ما به افزایش تعداد مبتلایان منجر می‌شود و کادر بیمارستانی را به سمت فرسایش می‌برد». 
«از قطع زنجیره شیوع ویروس سخن می‌گوید و عاجزانه التماس می‌کند؛ گویا خطری را احساس می‌کند که برخی‌ها آن را درک نمی‌کنند».  
پرستاری که عرق‌اش از پشت نقاب خودنمایی می‌کند، از آن سوی راهرو به طرفش می‌آید و انگار می‌خواهد از دلتنگی‌هایش بگوید؛ گویا نازنین‌اش را از واهمه انتقال ویروس نمی‌تواند بییند و خودش هم از تداوم این وضعیت و استقرار در یک هتل مجزا دچار واهمه می‌شود.
وقتی در میان اضطراب‌ها و همهمه‌ها از تعداد کارکنان بیمارستان سوال می‌کنم، می‌گویند «۹۵ نفرِ شب زنده‌دار تا ساعتی دیگر به ۱۰۹ نفر برای خدمات‌رسانی طی روز افزایش می‌یابد تا سینه‌هایی از خس‌خس رهایی دهند». 
به گزارش ایرنا و بر اساس آخرین آمار ۳۵۳ نفر در آذربایجان‌غربی با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و جان باختن ۲۱ فرد مبتلا تاکنون نیز اهمیت پیوستن ساکنان استان به پویش ۲۹۱۴ و ماندن در خانه از ۲۹ اسفند تا ۱۴ فروردین را نشان می‌دهد. 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی