۷۰ میلیون نفر در سه ایالت آمریکا برای جلوگیری از کرونا قرنطینه عمومی می‌شوند
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6602
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25439
بازدید ماه : 199828
بازدید کل : 1611507
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : دو شنبه 2 / 1 / 1394

این قرنطینه عمومی بزرگترین سه شهر آمریکا- نیویورک، لوس‌آنجلس و شیکاگو- و نیز هشتمین و چهاردهمین شهرهای بزرگ آمریکا سان‌دیه‌گو و سانفرانسیسکو را در برمی‌گیرد.

آندرو کومو، فرماندار نیویورک در حالی‌که شمار مرگ‌های ناشی از کووید-۱۹ در آمریکا به ۲۰۰ مورد رسیده و ۳۵ مورد آن در ایالت نیویورک رخ داده است، خطاب به مردم گفت: «نه، دیگر زندگی مانند شرایط معمول نخواهد بود. این وضعیت را بپذیرید و با آن کنار بیایید.»

کومو گفت از روز یکشنبه، همه کارگران و کارمندان کسب‌وکارهیا غیر ضروری باید حتی‌المقدور در خانه بمانند و  هر تجمعی با هز اندازه‌ای در سراسر این ایالت با جمعیت بالای ۱۹ میلیون نفر ممنوع خواهد شد. 

ایالت کالیفرنیا نیز روز جمعه ۴۰ میلیون نفر از ساکنانش را قرنطینه عمومی کرد و جی بی پریتزکر، فرمانداز ایلینوی اعلام کرد اقدام مشابهی از روز شنبه برای جمعیت ۱۲.۶ میلیون نفری این ایالت اجرا خواهد شد.

استثناهایی برای مشاغل و سفرهای ضروری مانند خریدن خواروبار و دارو و نیز برای ورزش در این قرنطینه عمومی در نظر گرفته شده است.

این اعلام قرنطینه عمومی ضربه دیگر به بازارها در آمریکا زد و بسیاری نگران هستند که وقوع رکود اقتصادی تقریبا قطعی شده است. قیمت سهام در وال استریت سقوط کرد و بازار سهام بدترین هفته خود از هنگام بحران مالی ۲۰۰۸ را به پایان رساند.

شاخص سهام میانگین صنعتی داو جونز روز جمعه بیش از ۹۰۰ واحد سقوط کرد و با افتی ۱۷ درصدی هفته معاملات به پایان رسید.

کد خبر 494304

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی