اقتدار سپاه لرزه بر اندام دشمنان انداخته است
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8912
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27749
بازدید ماه : 202138
بازدید کل : 1613817
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : سه شنبه 10 / 1 / 1399

فروردین ۱۳۹۹،‏ ۷:۱۴

 امام‌جمعه نهاوند:

اقتدار سپاه لرزه بر اندام دشمنان انداخته است

اقتدار سپاه لرزه بر اندام دشمنان انداخته است

نهاوند - امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه اقتدار سپاه لرزه بر اندام دشمنان انداخته است، گفت: سپاه همواره با بهره گیری از روحیه ایثار و شهادت وارد عمل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی عصر شنبه در دیدار مشترک فرماندار نهاوند با فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با تاکید بر اینکه اگر انقلاب اسلامی با آن همه فراز و نشیب فراوان تا به امروز علاوه بر بقا قدرتمند شده و به صدور رسیده حاصل فداکاری، تلاش و قدرت سپاه و بسیج از شهید فهمیده تا سرداران رشید اسلام حاج حسین همدانی و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است، گفت: امروز سپاه اسلام به آن حد از اقتدار دست پیدا کرده که با هر تهدید و توهین دشمن، به فراخور حالشان جواب آنها را می‌دهد و با موشک‌های خود لرزه بر تن دشمنان انداخته است.

امام جمعه نهاوند ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه، ابراز امیدواری کرد: سپاه با همین قدرت در خدمت انقلاب و اسلام باشد.

وی افزود: امروز سپاه اسلام در هرجایی که نیاز باشد با بهره گیری از روحیه ایثار و شهادت وارد عمل می‌شود و نمی‌گذارد مردم ما سختی‌ها را متحمل شوند همچنان که امروز در شهرستان سپاه ناحیه نهاوند در بحث ضدعفونی معابر، تولید و توزیع ماسک و غیره فعالیت دارند.

فرماندار نهاوند نیز بابیان اینکه ابتکار نامیدن سالروز ولادت امام حسین (ع) به نام روز پاسدار برازنده مجموعه سپاه است، گفت: همکاری بسیج و سپاه با مجموعه اجرایی شهرستان نهاوند در سال گذشته و بحران‌های این سال غیرقابل‌انکار نیست و از این بابت جای تقدیر و تشکر دارد.

مراد ناصری تأکید کرد: تلاش بی‌دریغ مجموعه بسیج شهرستان در راستای غربالگری ویروس کرونا در نهاوند، موجب کسب رتبه نخست نهاوند در استان همدان شد لذا از این بابت از مجموعه سپاه و بسیج و اقدامات این مجموعه در موضوع مقابله با کرونا ویروس قدردانی می‌کنم.

کد خبر 4888011


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی