قرارگاه «انفاق و مساوات» در جهرم راه اندازی شد
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5864
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24701
بازدید ماه : 199090
بازدید کل : 1610769
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : سه شنبه 24 / 1 / 1399

وی با اشاره به همت مؤسسات خیریه در راستای کمک به محرومان در روزهای کرونایی، بیان کرد: برخی از این مؤسسات بیش از ۱۵ گوسفند قربانی کرده و میان مستمندان توزیع کردند که کار بسیاری پسندیده‌ای بوده که جای قدردانی دارد.

 

حجت الاسلام دست داده به راه اندازی قرارگاه «انفاق و مساوات» در راستای کمک به اقشار مستمند جامعه به صورت جهادی اشاره کرد و گفت: این امر باید از حالت شعاری خارج و تبدیل به یک کار عملی و جهادی شود.

تأمین ۴ سری جهیزیه برای زوج‌های بی بضاعت جهرم

مسئول مرکز خیریه مسجد «الزهرا (س)» جهرم از تأمین چهار سری جهیزیه در مرکز خیریه مسجد «الزهرا (س)» جهرم خبر داد و گفت: این امر به صورت تخصیص وام و به کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) جهرم، انجام شده که برای هر سری جهیزیه ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اختصاص پیدا کرده است.

کارگران فصلی را نباید در روزهای کرونایی فراموش کرد

فرمانده سپاه جهرم با اشاره به اینکه بسیاری از افراد جامعه را کارگران فصلی تشکیل داده و توان خرید ندارند، گفت: این کارگران را نباید در روزهای کرونایی فراموش کرد. همچنین افرادی که زیر پوشش نهادهای حمایتی نبوده و عزت نفس شأن اجازه این کار را نمی‌دهد و کاسبانی که کسب و کارشان تعطیل بوده را نیز باید مورد توجه و تفقد قرار داد.

مساجد رکن اصلی قرارگاه «مساوات و انفاق» در جهرم باشد

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان جهرم با تاکید بر اینکه قرارگاه می‌تواند مدیریت یک پارچه را تشکیل دهد، افزود: در این زمینه باید با شیوه‌های اجرایی به شناسایی مراکز خیریه و افراد تحت پوشش اقدام کرد.

وی با تاکید بر تبیین شرح وظایف این قرارگاه و شناسایی دقیق مستمندان، عنوان کرد: فعالیت اجتماعی مساجد نباید تعطیل شود بلکه در راستای وظایف این قرارگاه مساجد می‌توانند از ارکان آن باشند.

فخارزاده با تاکید بر اینکه مساجد باید بتوانند در راستای فرمایش رهبری اقداماتی را انجام دهند، گفت: در بحث فقر هم مشکل اقتصادی و فرهنگی مطرح است که باید با تدوین یک شیوه نامه و همگرایی میان مؤسسات خیریه در این زمینه تلاش شود.

وی در پایان به ضرورت راه اندازی سیستم شناسایی متمکنین محله‌ها برای پیشبرد امور در جهرم تاکید کرد.

لزوم محوریت مساجد در کمک رسانی به مستمندان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهرم با تاکید بر اینکه کارهای فرهنگی به ویژه بحث معنویت این روزها بیشتر از گذشته مفهوم دارد، افزود: اکنون بهترین ابزاری که برای کار فرهنگی در اختیارمان است، فضای مجازی بوده که می‌توانیم از این ظرفیت به خوبی بهره مند شویم.

به گفته وی کار دینی و فرهنگی تنها در قالب جهاد، روزه و پرداخت خمس نیست بلکه کمک به فقرا نیز از این جمله بوده و یک کار فرهنگی تلقی می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی