مادر فداکار جان پسرش را در حمله کروکدیل مرگبار نجات داد
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4393
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23230
بازدید ماه : 197619
بازدید کل : 1609298
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : سه شنبه 31 / 1 / 1399

دو پسر مائورینا در کنار رودخانه " راند " در نزدیکی پارک ملی گونارِژو در حال بازی بودند که ناگهان صدای فریاد آن‌ها توجه مادرشان را جلب کرد. مائورینا که در حال ماهیگیری بود ناگهان با صحنه وحشتناک قرار گرفتن پسرش " گیدئون" در دهان کروکدیل و کشیده شدن او به داخل رودخانه مواجه شد.مائورینا که از اجدادش یاد گرفته بود که فشار دادن محکم بینی کروکدیل موجب تحلیل رفتن انرژی این حیوان می‌شود بلافاصله وارد عمل شد. او در حالی که با یک دست بینی کروکدیل را فشار می‌داد با دست دیگر تلاش کرد تا سر پسرش را از داخل آرواره‌های آن رها کند. با وجود آنکه دست مائورینا توسط کروکدیل زخمی شد، اما سرانجام او موفق به نجات جان پسرش شد. پس از این حادثه که در دهکده " چیهوسی " رخ داد گیدئون که از ناحیه صورت و مادرش از ناحیه دست مجروح شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

این زن در گفتگو با ZBC News زیمباوه در این باره گفت: «هنوز باورم نمی‌شود که توانسته ام جان پسرم را نجات دهم. روشی را که اجدادم به من آموخته بودند جان پسرم را نجات داد. خوشحالم که او زنده و سالم است و می‌توانم بار دیگر او در آغوش بگیرم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی