کم‌رنگ شدن کرونا مسیر خطرناکی پیش‌ روی ما می‌گذارد
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1672
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20509
بازدید ماه : 194898
بازدید کل : 1606577
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : چهار شنبه 29 / 2 / 1399

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر جمیل صادقی‌فر روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۹ اظهار کرد: اکنون آمار ابتلا به بیماری کرونا دارای نوسان است و همین مساله بسیار خطرناک است، زیرا  نمی‌توان به‌خوبی این بیماری و روند ابتلا به آن را مهار کرد.

وی تاکید کرد: شناسایی بیماران اتفاق خوبی است، در حالی که عدم شناسایی بیماران تنها منجر به گسترش بیشتر آن در جامعه می‌شود و آینده می‌تواند بسیار بدتر از شرایط موجود باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام اضافه کرد: همه مردم باید آگاه باشند که این بیماری نه واکسنی دارد و نه درمانی و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی و کم‌رنگ شدن آن در بین مردم تنها موجب گسترش بیشتر آن می‌شود.

دکتر صادقی‌فر گفت: بیشترین نگرانی ما برای فصل پاییز است که بیماری کرونا با آنفلوآنزا همزمان می‌شود و شرایط نگران‌کننده‌ای به وجود خواهد آورد.

وی اظهار کرد: ما باید از هم‌اکنون آمادگی کامل برای آن موقع داشته باشیم و با جدی گرفتن بیماری کرونا حداقل زنجیره این بیماری را قطع کنیم، زیرا آنفلوآنزا سال قبل جان ۲۰۰ نفر از هم‌وطنان ما را گرفته و همزمانی آن با کرونا خطرناک است.

دکتر صادقی‌فر از حضور مردم در آرامستان‌ها، تشییع جنازه، تفرجگاه‌ها و بازار انتقاد کرد و گفت: مردم باید در قبال حضور بیماری کرونا در استان و کشور احساس خطر کنند و با حساسیت بیشتری به این بیماری، پروتکل‌ها را رعایت کنند.

وی گفت: اکنون کارشناسان بهداشتی در بازدید صنوف علاوه بر پیگیری ثبت‌نام آنها در سامانه سلامت برای واحدهایی که اقدام نکرده‌اند شخصا در حضور صاحب مغازه با ثبت‌نام در سامانه برای وی کد سلامت احراز می‌کنند.

دکتر صادقی‌فر تاکید کرد: ما به دنبال پلمب مغازه‌ها نیستیم و نمی‌خواهیم زندگی کسبه با بستن مغازه‌ها خراب شود. تنها هدف ما برای احراز کد سلامت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به کرونا و حفظ سلامت مردم است.

وی اظهار کرد: کم‌رنگ شدن بیماری در بین مردم و وجود ناقلان خاموش بیماری کرونا موجب می‌شود همه تلاش‌ها و اقدامات از بین برود و بیماری گسترش یابد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از ساندویچی‌ها، پیتزافروشی‌ها، رستوران‌داران و سایر صنوف هم‌رسته مواد غذایی خواست به صورت غذا بیرون‌بر فعالیت کنند و از عرضه مواد غذایی در داخل مغازه خودداری کنند.

کد خبر 512728

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی