ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

بایدن: ترامپ یک احمق کامل و به تمام معنا است

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

بایدن: ترامپ یک احمق کامل و به تمام معنا است

بایدن: ترامپ یک احمق کامل و به تمام معنا است

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ به شدت از دونالد ترامپ به خاطر عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا انتقاد کرده است.

به گزارش گروه اخبار سیاسی پایگاه خبری رخ، جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه با شبکه سی‌ان‌ان ضمن انتقاد شدید از دونالد ترامپ به خاطر عدم توجه به دستورالعمل های بهداشتی، تاکید کرد: ترامپ یک احمق کامل و به تمام معنا است.

وی در ادامه افزود: استفاده از ماسک ساده ترین راهکار محافظت در شرایط شیوع ویروس کرونا است. اکنون با پیام های ضد و نقیضی که از کاخ سفید بیرون می آید، هر بخشی از زندگی شهروندان آمریکایی را به نقطه تقابل فرهنگی و سیاسی تبدیل کرده است.

این در شرایطی است که ترامپ نیز با انتشار تصویری از بایدن در توئیتر در حالی که ماسک بر صورت زده است، وی را به خاطر این اقدام مسخره کرده است.


بیشتر بخوانید:

انتقاد ترامپ از عملکرد بایدن در دوره شیوع آنفلوانزای خوکی

بایدن: تلفات کرونا رو به افزایش است، رئیس‌جمهور آمریکا گلف بازی می‌کند

ترامپ: چین برای غارت آمریکا به «بایدن» امید بست!


بایدن در ادامه این مصاحبه اظهار داشت: ترامپ یک احمق است. یک احمق تمام عیار و کامل که این طور رفتار می کند. هر پزشکی در هر نقطه‌ای از جهان گفته است که هر وقت در میان جمعیتی قرار گرفتید باید از ماسک استفاده کنید. به خصوص زمانی که قرار است در وضعیتی قرار داشته باشید که فاصله افراد از یکدیگر کمتر از 3 متر است.

وی افزود: ترامپ در حال تشدید تلفات ناشی از ویروس کرونا است. روسای جمهور نباید در رفتارهای احمقانه مشارکت کنند. ترامپ با چنین رفتارهایی یک الگوی خوب برای عموم مردم آمریکا نیست.

مشاجرات سیاسی بین ترامپ و بایدن بر سر استفاده از ماسک در حالی است که تعداد قربانیان این بحران در آمریکا به بیش از 100 هزار نفر رسیده است. آمریکا با شناسایی 1725000 مبتلا به ویروس کرونا در صدر فهرست جهانی قرار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: TAG ،اخبار ترامپ ،اخبار جدید ،ترامپ ،اخبار سیاسی ترامپ

تاريخ : پنج شنبه 8 / 3 / 1399 | 9:5 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.