مشاعره

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

مشاعره

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

مشاعره




تا برده‌ای دل را گرو شد کشت جانم در درو
اول تو ای دردا برو و آخر تو درمانا بیا


ای نگهت خواستگه آفتاب
بر من ظلمت زده یک شب بتاب


پرده برانداز زچشم ترم
تا بتوانم به رخت بنگرم


من نگاه معرفت را بسته بودم ورنه تو
لحظه لحظه چهره می دادی نشانم، سیّدی!
من نمی¬دانم کجایی لیک دانم روز و شب
پر زند دور حریمت مرغ جانم، سیّدی!
در شبستان فراقت مشعلی افروختم
شعله اش خیزد ز مغز استخوانم، سیّدی!
جمعه ها و هفته ها و سال ها و ماه ها
نام زیبایت بود ورد زبانم، سیّد
ی!

یادت ای قامت قیامت هر کجا
کرده غوغای قیامت را بپا

صبح جمعه رقص شور انگیز باد
حلقه زلف تو را آرد به یا
د


دل تنگ و غریب من دارد تمنا
پس بگو تو در کجایی ای غریب اشنا
ما به تو توسل می کنیم بقیه الله
تو اجابت کن دعای ما را بقیه الله

از توگفتن بهترین حرف دنیاست
در کنار تو بودن بهترین دعای ماست
تا عابر چشمانت، ره گم نکند در شب


بر کوچه بتابان نور، ای ماه تماشایی





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مشاعره
برچسب‌ها: مشاعره

تاريخ : سه شنبه 5 / 10 / 1395 | 18:4 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.