مشاعره

ندای وحی

قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

مشاعره

اکبر احمدی
ندای وحی قرآنی ،اعتقادی،مذهبی ، تربیتی

مشاعره

niniweblog.com 


در آرزوی تو هستم همیشه نورانی
اسیر زلف تو هستم، نگفته می دانی

تو از قبیله فریادهای خاموشی
زبانه می کشی از سینه های طوفان
ی

niniweblog.com 

يک شعر عاشقانه سرودم براي تو
چه شعر ها که من نسرودم براي تو

بغضم غروب جمعه شکست از هجوم غم
وقتي که فکر قافيه بودم براي ت
و

 

niniweblog.com

 


وكسي گفت چنين گفت كسي مي ايد

مژده اي دل كه مسيحا نفسي مي ايد


ما يقين داريم ان سوي افق مردي هست
مرد اگر هست بدانيد كه ناوردي هس
ت

niniweblog.com
ترسم آن خیره که بر شیعه ی او می خندد
در سر کار تشیع کند آخر جان را

ماه کنعانی من !مسند مصر آن تو شد
وقت آنست که بدرود کنی زندان را

niniweblog.com

آتشی از عشق در جانم فکندی، خوش فکندی


من که جز عشق تو آغازی و پایانی ندارم


سر نهم در کوی عشقت، جان دهم در راه عشقت


من چه گویم؟ من به جز عشقت سر و جانی ندارم

niniweblog.com

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مشاعره
برچسب‌ها: مشاعره

تاريخ : دو شنبه 9 / 9 / 1398 | 17:33 | نویسنده : اکبر احمدی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.