کاری کنیم واسه ثواب
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4153
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22990
بازدید ماه : 197379
بازدید کل : 1609058
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : چهار شنبه 22 / 11 / 1398

با اجازه جناب حامی
پارچه فروشی پیوسته به جماعت نسوان زیر چشمی نظر می کرد وپس از هر بار نگاه کردن یک لا اله الا الله می گفت به گمان اینکه با این ذکر گناهش محو خواهد شد شاگرد پارچه فروش که اعمال استاد زیر نظر داشت متوجه شد که استاد به یکی از زنان نظر نکرده است که یکدفعه به استاد گفت :استاد یک لا اله الا الله پرید.

جدا کننده متن وبلاگ لاينر وبلاگ

 

سزارین مرغ
نامه مرغ به صاحبش: من دیگه تخم نمی کنم حسابی از ریخت و قیافه افتاده ام امروز خودم با چشمام دیدم شوهرنامردم به یک جوجه مرغ خوشگل زل زده بود. دیروز هم متوجه شدم تو گوشیش یک عکس مرغ خوش اندام بود لطف بفرمایید به من داغ دیده کمک کنیدو با سزارین من موافقت کنید از این به بعد هم غذای چرب به من نده من رژیم دارم.اگه ممکنه درب مرغ داری را صبح ها باز کن می خواهم کمی ورزش کنم حسابی هن شده ام.
دوستار شما
قدقد
امضا
تمام

جدا کننده متن وبلاگ لاينر وبلاگ

حق ویزیت
پزشک: خانم دارو به شوهر معتاد شما تو این دوساله کمکی نکرده من حق ویزیت رو با اجازه شما سه برابر کردم.
همسر: دارو را زیاد کردید یا حق ویزیت رو؟
پزشک: حق ویزیت را زیاد کردم تا زود تر جواب بده، پولتون تموم بشه دیگه قدرت خرید مواد رو نخواهد داشت.

جدا کننده متن وبلاگ لاينر وبلاگ

مشاوره كشيش
مادر دو فرزندش را كه حسابي شر بودند و محله را كفري كرده بودند براي مشاوره پیش كشيش برد.
كشيش گفت بايد يكي يكي با اونها مشاوره كنم
بچه اول وارد شد ،
كشيش با خود فكري كرد كه چگونه با او سر سخن را باز كنه با خود گفت راه غير مستقيم بهتر جواب ميده. بعد شروع كرد از آب و هوا وتعداد دوستان و ...سئوال پرسيد. وقتي پرسيد خوب پسر خوبم بگو ببينم خدا كجاست؟ . هان ؟ کجاست پسرم ؟ اگه گفتی جایزه داری؟بچه بلند شد و با سرعت از اتاق فرار كرد و به برادرش كه پشت در ايستاده بود گفت فرار كن كه جاي ايستادن نيست بيچاره شديم ،خداشون گم شده فكر مي كنن ما كش رفتيم.
(حقم دارن خوب سه تا خدا ممكنه يكيش گم شه ديگه)

جدا کننده متن وبلاگ لاينر وبلاگ

فوق تخصص انسانیت
گاهی افراد در ارزیابی خود معیارهای حقیقی را فراموش می کنند و معیارهای مجازی را اصل قرار می دهند. شکست در کسب این اهداف جعلی و اعتباری سبب سرخوردگی احساس بی ارزشی در انها می شود خانم محترمی در مشاوره می گفت من هیچی نیستم همه در خانواده و اقوام ما موفق اند من نتوانستم رشد علمی خوبی به دلیل شرایط زندگی ام داشته باشم الان احساس شرم دارم و خودمو پیش اونا کوچیک احساس می کنم از همه بریده ام و خودم ارز خودم بدم میاد و.....

به او گفتم شما چرا این قدر حسادت دارید ؟چرا تو زندگیت زیاد دروغ می گویی ؟ چرا به شوهرت خیانت می کنی ؟چرا جیب و کیف می زنی؟ از حسادت چرا داری دق می کنی؟و....
گفت نه نه کی گفته اصلا این طور نیست شما چرا به من تهمت می زنی و....گفتم این صفات درباره شما صدق نمی کند گفت البته که صدق نمی کند هیچ کدام از این ها درست نیست شما چطور به خودت اجازه می دهی به من ....هنوز حرفش تمام نشده بود که گفتم اینها ارزش نیست شما برخلاف خیلی ها فوق تخصص انسانیت دارید بنابراین جا داره به خودتون بیالید و بنازید. حسابی تو فکر فرو رفت بعد سرش را بالا کرد و گفت تا حالا این قدر احساس خوبی نسبت به خودم نداشتم
فرزند علامه جعفری به ایشان گفته بود بد شد شما علامه و سرشناسید ولی من رشد علمی ندارم مردم از من که فرزند شما هستم این انتظار را ندارند.
علامه گفت شما آدم باش بقال باش کارگرباش ولی آدم باش.
هنر آدم بودن و خودشناسی و فهم این که انسان می تواند تا مرز جانشینی خدا پیش رود بزرگترین موفیت و کامیابی است.

جدا کننده متن وبلاگ لاينر وبلاگ

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: خنده های حلال
برچسب‌ها: خنده،حلال
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی