تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4063
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22900
بازدید ماه : 197289
بازدید کل : 1608968
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : چهار شنبه 22 / 11 / 1398

وصیت بی مورد پدر و جواب منطقی پسر

نویسنده :علی باقری
 
 
 
 
 

 

وصیت بی مورد پدر

پیر مردی به فرزند خود وصیت می کرد پسرم وقتی من مُردم پس از مرگم به جای اینکه به مردم شام و نهار بدهی پولش را یکجا به یک موسسه ی خیریه تقدیم کن . پسر گفت:  پدر جان تو که مُردی من باید به ده 15 نفر خبر کنم تا جنازه ی تو را از خانه ببرند چند نفری هم در مراسم کفن و دفن به آنها اضافه می شوند . افرادی هم برای تسلیت و به محض شنیدن خبر مرگ تو از دور نزدیک به پیش من می آیند . تا من از قبرستان به خانه برگردم ده ها نفر به آنها اضافه می شوند و تا به خانه برگردم تعداد ما کمتر از صد نفر نخواهد شد .آنها خسته اند و گرسنه ، ظهر هم شده وقت وقت نهار . حداقل چایی و نهاری لازم است که از آنها  پذیرایی شود   امکان عملی کردن این وصیت وجود ندارد . هر چیزی اصول و قانونی دارد . پدر گفت آری چنین است که می فرمایی. من در اشتباه بودم مردم اگر اقتضا نمی کرد چنین رسمی را بنیان نمی نهادند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: خنده های حلال
برچسب‌ها: خنده،حلال
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی